REGULAMIN POBYTU
W OBIEKCIE RENESANS RESIDENCE ZAKOPANE
UL. TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO 26, 34-500 ZAKOPANE
UL. TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO 26, 34-500 ZAKOPANE
POSTANOWIENIA OGÓLNE
§1
1. Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa warunki i zasady korzystania z obiektu Renesans Residence zlokalizowanego pod adresem: ul. Tytusa Chałubińskiego 26, 34-500 Zakopane (dalej jako: „Obiekt” lub „Hotel”) i jego infrastruktury, a także zakres usług świadczonych w Obiekcie i reguły odpowiedzialności.
2. Obiekt Renesans Residence zarządzany jest przez Spółkę KMK INWESTYCJE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mielcu, ul. Mickiewicza 17, 39-300 Mielec, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000617452, NIP: 8172179911, REGON: 364433286.
3. Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji i zakupu usługi zakwaterowania, zgodnie z Regulaminem rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych obiektu Renesans Residence Zakopane („Regulamin rezerwacji i sprzedaży”) lub inną czynność, która może zostać uznana jako zawarcie umowy.
4. Każda osoba korzystająca z usług Obiektu („Klient”/„Gość”) jest bezwzględnie zobowiązana do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu przed dokonaniem rezerwacji terminu pobytu w Obiekcie i zakupu usługi zakwaterowania oraz przed wejściem na teren Obiektu, a kolejno do przestrzegania jego postanowień.
5. Rodzice i opiekunowie prawni są odpowiedzialni za przeczytanie i wyjaśnienie Regulaminu (w tym znaków i instrukcji) niepełnoletnim dzieciom i innym osobom znajdującym się pod ich opieką w trakcie pobytu w Obiekcie, przed wejściem na jego teren, a kolejno do nadzorowania przestrzegania jego postanowień.
6. Każdy Gość jest również zobowiązany do przestrzegania: (i) zakazów, nakazów i zaleceń przedstawionych na tablicach informacyjnych lub ostrzegawczych oraz znakach umieszczonych na terenie Obiektu, (ii) instrukcji użytkowania poszczególnych urządzeń, a także znajdujących się obok nich tabliczek piktogramowych, (iii) regulaminów uzupełniających dotyczących korzystania z infrastruktury i atrakcji, które są dostępne przy poszczególnych atrakcjach oraz (iv) instrukcji i poleceń Personelu, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i porządku na terenie Obiektu.
7. Niniejszy Regulamin obowiązuje wszystkich Użytkowników Obiektu. Z chwilą wejścia na teren Obiektu lub rozpoczęcia korzystania z usług Spółki świadczonych w Obiekcie (w zależności, co nastąpi pierwsze), każdy Użytkownik akceptuje postanowienia Regulaminu oraz wszystkie pozostałe zarządzenia związane z zapewnieniem bezpieczeństwa na terenie Obiektu. Jeśli Gość nie wyraża zgody na przestrzeganie ww. dokumentów, nie powinien korzystać z usług Spółki i wchodzić na teren Obiektu.
8. Regulamin udostępniony jest do wglądu na oficjalnej stronie internetowej Obiektu pod adresem: https://renesans.pl/ oraz w recepcji Obiektu, a także w każdym apartamencie.
2. Obiekt Renesans Residence zarządzany jest przez Spółkę KMK INWESTYCJE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mielcu, ul. Mickiewicza 17, 39-300 Mielec, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000617452, NIP: 8172179911, REGON: 364433286.
3. Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji i zakupu usługi zakwaterowania, zgodnie z Regulaminem rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych obiektu Renesans Residence Zakopane („Regulamin rezerwacji i sprzedaży”) lub inną czynność, która może zostać uznana jako zawarcie umowy.
4. Każda osoba korzystająca z usług Obiektu („Klient”/„Gość”) jest bezwzględnie zobowiązana do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu przed dokonaniem rezerwacji terminu pobytu w Obiekcie i zakupu usługi zakwaterowania oraz przed wejściem na teren Obiektu, a kolejno do przestrzegania jego postanowień.
5. Rodzice i opiekunowie prawni są odpowiedzialni za przeczytanie i wyjaśnienie Regulaminu (w tym znaków i instrukcji) niepełnoletnim dzieciom i innym osobom znajdującym się pod ich opieką w trakcie pobytu w Obiekcie, przed wejściem na jego teren, a kolejno do nadzorowania przestrzegania jego postanowień.
6. Każdy Gość jest również zobowiązany do przestrzegania: (i) zakazów, nakazów i zaleceń przedstawionych na tablicach informacyjnych lub ostrzegawczych oraz znakach umieszczonych na terenie Obiektu, (ii) instrukcji użytkowania poszczególnych urządzeń, a także znajdujących się obok nich tabliczek piktogramowych, (iii) regulaminów uzupełniających dotyczących korzystania z infrastruktury i atrakcji, które są dostępne przy poszczególnych atrakcjach oraz (iv) instrukcji i poleceń Personelu, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i porządku na terenie Obiektu.
7. Niniejszy Regulamin obowiązuje wszystkich Użytkowników Obiektu. Z chwilą wejścia na teren Obiektu lub rozpoczęcia korzystania z usług Spółki świadczonych w Obiekcie (w zależności, co nastąpi pierwsze), każdy Użytkownik akceptuje postanowienia Regulaminu oraz wszystkie pozostałe zarządzenia związane z zapewnieniem bezpieczeństwa na terenie Obiektu. Jeśli Gość nie wyraża zgody na przestrzeganie ww. dokumentów, nie powinien korzystać z usług Spółki i wchodzić na teren Obiektu.
8. Regulamin udostępniony jest do wglądu na oficjalnej stronie internetowej Obiektu pod adresem: https://renesans.pl/ oraz w recepcji Obiektu, a także w każdym apartamencie.
ZAKRES USŁUG
§2
i.1. W Obiekcie świadczone są usługi hotelowe – usługi krótkotrwałego zakwaterowania, z możliwością nabycia innych świadczeń – usług kompleksowych (pobyt + śniadanie) bądź świadczeń dodatkowych, w zależności od aktualnej oferty.
i.2. Śniadania i obiadokolacje podawane są w formie bufetu bądź serwowane w restauracji Obiektu. Obowiązuje zakaz wynoszenia posiłków poza obręb restauracji. Goście mają możliwość odrębnego zakupu pakietu śniadaniowego bądź obiadów na wynos.
i.3. W Obiekcie istnieje możliwość wynajęcia apartamentów o zróżnicowanym wyposażeniu i wystroju, zgodnie z ofertami zamieszczonymi na stronie internetowej Obiektu pod adresem: https://renesans.pl/
i.4. Obiekt jest otwarty przez cały rok, 24 godziny na dobę, z zastrzeżeniem, iż Kierownictwo Obiektu zastrzega sobie możliwość zmiany godzin otwarcia oraz zupełnego zamknięcia Obiektu bądź jego poszczególnych części/atrakcji, w określone dni/godziny, o czym Klienci będą stosownie informowani, w tym w szczególności poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej Obiektu.
i.5. Korzystanie z Obiektu wymaga uprzedniej rezerwacji oraz uregulowania wszystkich opłat za pobyt (w tym opłat dodatkowych), zgodnie z obowiązującą ofertą i cennikiem.
i.6. W razie braku wcześniejszej rezerwacji terminu pobytu w Obiekcie, pobyt taki będzie możliwy wyłącznie w przypadku posiadania przez Obiekt w danym terminie wolnych apartamentów.
i.2. Śniadania i obiadokolacje podawane są w formie bufetu bądź serwowane w restauracji Obiektu. Obowiązuje zakaz wynoszenia posiłków poza obręb restauracji. Goście mają możliwość odrębnego zakupu pakietu śniadaniowego bądź obiadów na wynos.
i.3. W Obiekcie istnieje możliwość wynajęcia apartamentów o zróżnicowanym wyposażeniu i wystroju, zgodnie z ofertami zamieszczonymi na stronie internetowej Obiektu pod adresem: https://renesans.pl/
i.4. Obiekt jest otwarty przez cały rok, 24 godziny na dobę, z zastrzeżeniem, iż Kierownictwo Obiektu zastrzega sobie możliwość zmiany godzin otwarcia oraz zupełnego zamknięcia Obiektu bądź jego poszczególnych części/atrakcji, w określone dni/godziny, o czym Klienci będą stosownie informowani, w tym w szczególności poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej Obiektu.
i.5. Korzystanie z Obiektu wymaga uprzedniej rezerwacji oraz uregulowania wszystkich opłat za pobyt (w tym opłat dodatkowych), zgodnie z obowiązującą ofertą i cennikiem.
i.6. W razie braku wcześniejszej rezerwacji terminu pobytu w Obiekcie, pobyt taki będzie możliwy wyłącznie w przypadku posiadania przez Obiekt w danym terminie wolnych apartamentów.
§3
Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji.
REZERWACJE, DOBA HOTELOWA, ZAMELDOWANIE
§4
i.1.a.i.1. Szczegółowe zasady dotyczące rezerwacji i opłacenia pobytu, w tym anulowania rezerwacji, znajdują się w Regulaminie rezerwacji i sprzedaży.
i.1.a.i.2. Płatności za pobyt w Obiekcie należy uregulować z góry za cały rezerwowany okres pobytu. Płatność podzielona jest na dwie części i realizowana zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie rezerwacji i sprzedaży, chyba że co innego wynika z indywidualnych ustaleń bądź z oferty.
i.1.a.i.2. Płatności za pobyt w Obiekcie należy uregulować z góry za cały rezerwowany okres pobytu. Płatność podzielona jest na dwie części i realizowana zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie rezerwacji i sprzedaży, chyba że co innego wynika z indywidualnych ustaleń bądź z oferty.
§5
i.1.a.i.1. Apartamenty w Obiekcie wynajmowane są na doby hotelowe. Jeżeli Gość nie określił czasu pobytu, dokonując wynajęcia apartamentu, przyjmuje się, że został on wynajęty na jedną dobę.
i.1.a.i.2. Doba hotelowa trwa od godz. 16:00 do godz. 11:00 dnia następnego. Wcześniejsze zameldowanie (przed godz. 16:00) jest możliwe wyłącznie na zasadzie wyjątku, po uprzednim uzgodnieniu z Obiektem i w miarę dostępności i gotowości apartamentów.
i.1.a.i.3. Wszelkie czynności związane ze zgłoszeniem pobytu, zameldowaniem i wniesieniem należnych opłat należy dokonać w recepcji Obiektu.
i.1.a.i.4. Recepcja Obiektu czynna jest w godzinach od 8:00 do 22:00.
i.1.a.i.2. Doba hotelowa trwa od godz. 16:00 do godz. 11:00 dnia następnego. Wcześniejsze zameldowanie (przed godz. 16:00) jest możliwe wyłącznie na zasadzie wyjątku, po uprzednim uzgodnieniu z Obiektem i w miarę dostępności i gotowości apartamentów.
i.1.a.i.3. Wszelkie czynności związane ze zgłoszeniem pobytu, zameldowaniem i wniesieniem należnych opłat należy dokonać w recepcji Obiektu.
i.1.a.i.4. Recepcja Obiektu czynna jest w godzinach od 8:00 do 22:00.
§6
i.6.a.i.1. Zameldowanie w Obiekcie odbywa się na podstawie okazania Personelowi recepcji ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem (bądź okazania swoich danych osobowych na portalu mObywatel). Konieczne jest okazanie oryginału dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podanie występujących w nim danych koniecznych do wykonania usługi – w tym m.in. takich jak: imiona, nazwisko, adres zamieszkania, numer i seria dokumentu tożsamości.
i.6.a.i.2. Osoby małoletnie i całkowicie ubezwłasnowolnione nie mogą się meldować się bez obecności i potwierdzonej rejestracji osoby dorosłej – opiekuna prawnego. W przypadku meldunku Gościa hotelowego z małoletnim bądź z osobą ubezwłasnowolnioną, Gość ma obowiązek okazać dokument tożsamości podopiecznego (lub inny dokument potwierdzający jego tożsamość oraz wiek) oraz pisemną zgodę opiekuna prawnego (jeśli małoletni/ubezwłasnowolniony nie jest prawnym podopiecznym osoby meldującej się). Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 oraz osób całkowicie ubezwłasnowolnionych w Obiekcie jest dozwolony wyłącznie w obecności i pod nadzorem upoważnionych pełnoletnich opiekunów, w szczególności rodziców lub opiekunów prawnych. Dzieci w wieku poniżej lat 12 w trakcie pobytu w Obiekcie powinny się znajdować pod stałą opieką i bezpośrednim nadzorem pełnoletniego opiekuna.
i.6.a.i.3. Do dokonania zameldowania konieczne jest także okazanie potwierdzenia dokonania i opłacenia rezerwacji, otrzymanego od Obiektu na etapie procesu rezerwacyjnego.
i.6.a.i.4. Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu pre-autoryzacji karty płatniczej (kredytowej lub debetowej) lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za część lub cały pobyt.
i.6.a.i.5. Dodatkowo Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu depozytu gotówkowego w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), celem zabezpieczenia przed ewentualnymi zniszczeniami. Depozyt może zostać uiszczony wyłącznie poprzez dokonanie pre-autoryzacji karty Gościa. Pre-autoryzacja na karcie Gościa zostanie zwolniona podczas wymeldowania Gościa, po uprzednim sprawdzeniu stanu apartamentu przez Personel.
i.6.a.i.2. Osoby małoletnie i całkowicie ubezwłasnowolnione nie mogą się meldować się bez obecności i potwierdzonej rejestracji osoby dorosłej – opiekuna prawnego. W przypadku meldunku Gościa hotelowego z małoletnim bądź z osobą ubezwłasnowolnioną, Gość ma obowiązek okazać dokument tożsamości podopiecznego (lub inny dokument potwierdzający jego tożsamość oraz wiek) oraz pisemną zgodę opiekuna prawnego (jeśli małoletni/ubezwłasnowolniony nie jest prawnym podopiecznym osoby meldującej się). Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 oraz osób całkowicie ubezwłasnowolnionych w Obiekcie jest dozwolony wyłącznie w obecności i pod nadzorem upoważnionych pełnoletnich opiekunów, w szczególności rodziców lub opiekunów prawnych. Dzieci w wieku poniżej lat 12 w trakcie pobytu w Obiekcie powinny się znajdować pod stałą opieką i bezpośrednim nadzorem pełnoletniego opiekuna.
i.6.a.i.3. Do dokonania zameldowania konieczne jest także okazanie potwierdzenia dokonania i opłacenia rezerwacji, otrzymanego od Obiektu na etapie procesu rezerwacyjnego.
i.6.a.i.4. Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu pre-autoryzacji karty płatniczej (kredytowej lub debetowej) lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za część lub cały pobyt.
i.6.a.i.5. Dodatkowo Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu depozytu gotówkowego w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), celem zabezpieczenia przed ewentualnymi zniszczeniami. Depozyt może zostać uiszczony wyłącznie poprzez dokonanie pre-autoryzacji karty Gościa. Pre-autoryzacja na karcie Gościa zostanie zwolniona podczas wymeldowania Gościa, po uprzednim sprawdzeniu stanu apartamentu przez Personel.
§7
1. Po przejściu procedury zameldowania recepcja wydaje Klientowi kartę hotelową stanowiącą klucz do apartamentu i jednocześnie dokument zameldowania w Obiekcie. Dostęp do apartamentów może być obsługiwany także za pomocą kodów numerycznych lub aplikacji.
2. W przypadku awarii lub niepoprawnego działania, a także w razie zniszczenia lub zgubienia karty-klucza, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt w recepcji. Recepcja wydaje duplikat karty na podstawie dokumentu tożsamości Gościa zameldowanego w danym apartamencie.
3. Karty stanowią własność Obiektu, a Gość jest zobowiązany, przed opuszczeniem Obiektu, zwrócić je Personelowi recepcji i zapłacić za ewentualny wydłużony czas pobytu oraz za usługi i towary dodatkowe, z jakich korzystał Gość w trakcie pobytu.
4. Usługi dodatkowe (np. gastronomiczne) mogą obciążać rachunek Gościa i być uregulowane przy wymeldowaniu pod warunkiem ustanowienia gwarancji płatności w formie pre-autoryzacji karty kredytowej lub depozytu w gotówce.
2. W przypadku awarii lub niepoprawnego działania, a także w razie zniszczenia lub zgubienia karty-klucza, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt w recepcji. Recepcja wydaje duplikat karty na podstawie dokumentu tożsamości Gościa zameldowanego w danym apartamencie.
3. Karty stanowią własność Obiektu, a Gość jest zobowiązany, przed opuszczeniem Obiektu, zwrócić je Personelowi recepcji i zapłacić za ewentualny wydłużony czas pobytu oraz za usługi i towary dodatkowe, z jakich korzystał Gość w trakcie pobytu.
4. Usługi dodatkowe (np. gastronomiczne) mogą obciążać rachunek Gościa i być uregulowane przy wymeldowaniu pod warunkiem ustanowienia gwarancji płatności w formie pre-autoryzacji karty kredytowej lub depozytu w gotówce.
POBYT
§8
1. W przypadku chęci przedłużenia przez Gościa pobytu poza termin określony w rezerwacji, Gość powinien zgłosić ten fakt recepcji Obiektu możliwie jak najwcześniej, a najpóźniej do godziny 10:00 w dniu, w którym upływa termin pobytu Gościa. Wniosek Gościa zostanie uwzględniony przez Obiekt w miarę możliwości i posiadania wolnych apartamentów. Przedłużenie nie będzie możliwe, jeżeli Gość nie dokonał pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu lub w przypadku naruszania przez Gościa postanowień Regulaminu czy zachowywania się w sposób sprzeczny z ogólnie przyjętymi normami społecznymi.
2. Nieuzgodnione i samowolne przedłużenie pobytu ponad dobę hotelową związane z brakiem opuszczenia apartamentu o ustalonej godzinie zakończenia pobytu wiąże się z koniecznością zapłaty przez Gościa opłaty w wysokości 100,00 zł za każdą rozpoczętą godzinę nieuzgodnionego przedłużenia pobytu. Zasada to obowiązuje do godz. 15:00. Po tej godzinie Gość zostanie obciążony opłatą za kolejną dobę pobytu (za dodatkową dobę hotelową) w oparciu o cenę obowiązującą w danym dniu.
2. Nieuzgodnione i samowolne przedłużenie pobytu ponad dobę hotelową związane z brakiem opuszczenia apartamentu o ustalonej godzinie zakończenia pobytu wiąże się z koniecznością zapłaty przez Gościa opłaty w wysokości 100,00 zł za każdą rozpoczętą godzinę nieuzgodnionego przedłużenia pobytu. Zasada to obowiązuje do godz. 15:00. Po tej godzinie Gość zostanie obciążony opłatą za kolejną dobę pobytu (za dodatkową dobę hotelową) w oparciu o cenę obowiązującą w danym dniu.
§9
W razie rezygnacji z pobytu w trakcie trwania, Obiekt uprawniony jest do odmowy zwrotu opłat poniesionych za pobyt.
§10
1. Obowiązuje zakaz udostępniania i przekazywania apartamentów innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres pobytu, za który Gość uiścił należną opłatę.
2. Zabronione jest udostępnianie przez Gościa klucza do najmowanego apartamentu osobom trzecim.
3. Osoby niezameldowane w Obiekcie, które odwiedzają Gości, mogą przebywać na terenie Obiektu i gościnnie w poszczególnych apartamentach od godz. 11:00 do godz. 22:00.
2. Zabronione jest udostępnianie przez Gościa klucza do najmowanego apartamentu osobom trzecim.
3. Osoby niezameldowane w Obiekcie, które odwiedzają Gości, mogą przebywać na terenie Obiektu i gościnnie w poszczególnych apartamentach od godz. 11:00 do godz. 22:00.
ZASADY PORZĄDKOWE
§11
i.1. Każda osoba przebywająca w Obiekcie zobowiązana jest do zachowywania porządku publicznego i ogólnie przyjętych norm zachowania, przestrzegania postanowienia niniejszego Regulaminu oraz innych Regulaminów obowiązujących w Obiekcie oraz poleceń Personelu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo i komfort pobytu pozostałych Gości przebywających w Obiekcie. Jakiekolwiek zachowanie, które może zakłócać spokojny pobyt i wypoczynek innym Gościom jest zabronione.
i.2. W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22:00 do godz. 6:00 dnia następnego.
i.3. Z usług Obiektu nie mogą korzystać osoby: których zachowanie wskazuje na znajdowanie się w stanie nietrzeźwości, pod wpływem środków odurzających lub narkotyków bądź innych środków o podobnym działaniu, tj. środków zakłócających lub ograniczających ocenę sytuacji bądź powodujących nienaturalne zachowanie; naruszające porządek publiczny, ogólnie przyjęte normy zachowania, zasady moralności lub stwarzające ryzyko i zagrożenie dla siebie lub innych bądź dla mienia; zachowujące się agresywnie, niebezpiecznie, wulgarnie; naruszające Regulamin i/lub nieprzestrzegające poleceń Personelu; które wcześniej naruszyły Regulamin albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Obiektu i/lub którym wcześniej zakazano wstępu do Obiektu. W każdym z ww. wypadków Zarządca ma prawo odmówić zameldowania danego Gościa i/lub świadczenia innych usług bądź poprosić o opuszczenie Obiektu, w tym bez zwrotu zapłaconych kosztów pobytu. W takim przypadku dana osoba zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Obiektu.
i.4. Na terenie Obiektu, w tym w szczególności wewnątrz apartamentów, zabrania się palenia papierosów, wyrobów tytoniowych, nowatorskich wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych itp. Palenie jest dopuszczalne wyłącznie w miejscach do tego specjalnie wydzielonych, odpowiednio oznakowanych i wyposażonych.
i.5. W razie wywołania alarmu przeciwpożarowego z winy Gościa, co skutkuje interwencją straży pożarnej, wszelkie koszty z tym związane obciążać będą odpowiedzialnego Gościa.
i.6. Zakazuje się wnoszenia do Obiektu jakichkolwiek przedmiotów niebezpiecznych, mogących zagrozić bezpieczeństwu lub zdrowiu innych osób, w tym m.in.: broni palnej, czy innego rodzaju broni, przedmiotów z ostrym zakończeniem, materiałów wybuchowych, materiałów łatwopalnych, narkotyków, substancji psychotropowych.
i.7. Na terenie Obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania i przebywania zwierząt. Ze względu na charakter prowadzonej działalności i konieczność zapewnienia najwyższych standardów sanitarnych, zakaz obejmuje także psy przebywające z Gościem w charakterze przewodnika osoby niewidomej/niedowidzącej, psy asystujące itp.
i.8. Wynoszenie lub przenoszenie poza apartament oraz inne pomieszczenia znajdujące się w Obiekcie, przedmiotów stanowiących wyposażenie tego apartamentu lub pomieszczenia jest niedozwolone. Zakaz ten obejmuje również wyposażenie restauracji Obiektu, w tym w szczególności przedmiotów takich jak zastawa, czy sztućce – ich wynoszenie poza obręb restauracji jest zakazane.
i.9. Zakazuje się używania w apartamentach urządzeń elektrycznych o dużej mocy, niestanowiących ich standardowego wyposażenia.
i.10. Każdorazowo opuszczając apartament Gość, ze względów bezpieczeństwa, powinien zgasić światło (wyjąć kartę), wyłączyć urządzenia elektryczne (w szczególności telewizor, radio), wyjąć z gniazdek elektrycznych ładowarki oraz sprawdzić zamknięcie kranów, drzwi i okien.
i.11. W celu zapewnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa, Spółka zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub wyłączenia dostępu Gości do określonej części Obiektu. Informacja o ograniczeniach dostępu zostanie podana do wiadomości Gości w sposób umożliwiający zapoznanie się z nią. i.12. Gość jest zobowiązany do przekazania Personelowi wszelkich
znalezionych na terenie Obiektu przedmiotów, które nie są jego własnością.
i.13. Rzeczy zgubione, pozostawione przez Gości w Obiekcie, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt w wypadku wyraźnej prośby/dyspozycji Gościa. W razie chęci skorzystania z tej opcji Gość zobowiązany jest do samodzielnego zamówienia na swój koszt kuriera i przesłania do Obiektu stosownego, opłaconego listu przewozowego w formacie pdf. W przypadku nie otrzymania dyspozycji odesłania ww. rzeczy, Spółka dysponuje tymi rzeczami stosownie do zasad określonych w ustawie z dnia 20 lutego 2015 roku o rzeczach znalezionych. Spółka zastrzega sobie prawo do otwarcia pozostawionych toreb w celu weryfikacji, czy nie zawierają materiałów i substancji niebezpiecznych, jak również szybko psujących się artykułów spożywczych.
i.2. W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22:00 do godz. 6:00 dnia następnego.
i.3. Z usług Obiektu nie mogą korzystać osoby: których zachowanie wskazuje na znajdowanie się w stanie nietrzeźwości, pod wpływem środków odurzających lub narkotyków bądź innych środków o podobnym działaniu, tj. środków zakłócających lub ograniczających ocenę sytuacji bądź powodujących nienaturalne zachowanie; naruszające porządek publiczny, ogólnie przyjęte normy zachowania, zasady moralności lub stwarzające ryzyko i zagrożenie dla siebie lub innych bądź dla mienia; zachowujące się agresywnie, niebezpiecznie, wulgarnie; naruszające Regulamin i/lub nieprzestrzegające poleceń Personelu; które wcześniej naruszyły Regulamin albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Obiektu i/lub którym wcześniej zakazano wstępu do Obiektu. W każdym z ww. wypadków Zarządca ma prawo odmówić zameldowania danego Gościa i/lub świadczenia innych usług bądź poprosić o opuszczenie Obiektu, w tym bez zwrotu zapłaconych kosztów pobytu. W takim przypadku dana osoba zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Obiektu.
i.4. Na terenie Obiektu, w tym w szczególności wewnątrz apartamentów, zabrania się palenia papierosów, wyrobów tytoniowych, nowatorskich wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych itp. Palenie jest dopuszczalne wyłącznie w miejscach do tego specjalnie wydzielonych, odpowiednio oznakowanych i wyposażonych.
i.5. W razie wywołania alarmu przeciwpożarowego z winy Gościa, co skutkuje interwencją straży pożarnej, wszelkie koszty z tym związane obciążać będą odpowiedzialnego Gościa.
i.6. Zakazuje się wnoszenia do Obiektu jakichkolwiek przedmiotów niebezpiecznych, mogących zagrozić bezpieczeństwu lub zdrowiu innych osób, w tym m.in.: broni palnej, czy innego rodzaju broni, przedmiotów z ostrym zakończeniem, materiałów wybuchowych, materiałów łatwopalnych, narkotyków, substancji psychotropowych.
i.7. Na terenie Obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania i przebywania zwierząt. Ze względu na charakter prowadzonej działalności i konieczność zapewnienia najwyższych standardów sanitarnych, zakaz obejmuje także psy przebywające z Gościem w charakterze przewodnika osoby niewidomej/niedowidzącej, psy asystujące itp.
i.8. Wynoszenie lub przenoszenie poza apartament oraz inne pomieszczenia znajdujące się w Obiekcie, przedmiotów stanowiących wyposażenie tego apartamentu lub pomieszczenia jest niedozwolone. Zakaz ten obejmuje również wyposażenie restauracji Obiektu, w tym w szczególności przedmiotów takich jak zastawa, czy sztućce – ich wynoszenie poza obręb restauracji jest zakazane.
i.9. Zakazuje się używania w apartamentach urządzeń elektrycznych o dużej mocy, niestanowiących ich standardowego wyposażenia.
i.10. Każdorazowo opuszczając apartament Gość, ze względów bezpieczeństwa, powinien zgasić światło (wyjąć kartę), wyłączyć urządzenia elektryczne (w szczególności telewizor, radio), wyjąć z gniazdek elektrycznych ładowarki oraz sprawdzić zamknięcie kranów, drzwi i okien.
i.11. W celu zapewnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa, Spółka zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub wyłączenia dostępu Gości do określonej części Obiektu. Informacja o ograniczeniach dostępu zostanie podana do wiadomości Gości w sposób umożliwiający zapoznanie się z nią. i.12. Gość jest zobowiązany do przekazania Personelowi wszelkich
znalezionych na terenie Obiektu przedmiotów, które nie są jego własnością.
i.13. Rzeczy zgubione, pozostawione przez Gości w Obiekcie, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt w wypadku wyraźnej prośby/dyspozycji Gościa. W razie chęci skorzystania z tej opcji Gość zobowiązany jest do samodzielnego zamówienia na swój koszt kuriera i przesłania do Obiektu stosownego, opłaconego listu przewozowego w formacie pdf. W przypadku nie otrzymania dyspozycji odesłania ww. rzeczy, Spółka dysponuje tymi rzeczami stosownie do zasad określonych w ustawie z dnia 20 lutego 2015 roku o rzeczach znalezionych. Spółka zastrzega sobie prawo do otwarcia pozostawionych toreb w celu weryfikacji, czy nie zawierają materiałów i substancji niebezpiecznych, jak również szybko psujących się artykułów spożywczych.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
§12
1. Obiekt i jego Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane działaniem siły wyższej, sił natury, warunków pogodowych oraz za szkody wynikające z wyłącznej winy poszkodowanego lub osoby trzeciej.
2. Obiekt i jego Zarządca nie ponosi odpowiedzialności także za zdarzenia, szkody i ich następstwa zaistniałe na skutek niezastosowania się przez Gości do zasad określonych w niniejszym Regulaminie oraz pozostałych Regulaminach, instrukcjach i zarządzeniach regulujących funkcjonowanie Obiektu i określających zasady korzystania.
3. Obiekt i jego Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostawie prądu, gazu, wody lub innych mediów, a także za wszelkie związane z tym niedogodności, które nie zostały spowodowane przez Obiekt.
4. Ewentualnie występujące przerwy w funkcjonowaniu urządzeń technicznych lub usług, powstałe z przyczyn niezależnych od Obiektu, nie zwalniają Gości z obowiązku dokonania pełnej płatności za pobyt.
5. Obiekt ponosi odpowiedzialności za utratę, zniszczenie lub uszkodzenie przedmiotów wniesionych na teren Obiektu przez osoby korzystające z jego usług jedynie w zakresie określonym w art. 846 – 849 Kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej. Ta sama zasada dotyczy rzeczy pozostawionych w apartamencie i niezabezpieczonych w sejfie (o ile apartament jest wyposażony w sejf). Wszystkie przypadki kradzieży zostaną zgłoszone na Policję.
6. W przypadku pozostawienia rzeczy w sejfie w apartamencie (o ile apartament jest wyposażony w sejf) Gość jest zobowiązany do każdorazowego dokładnego sprawdzenia prawidłowego zamknięcia sejfu, a także do nieujawniania osobom trzecim kodu dostępu do sejfu.
7. Obiekt ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową, artystyczną lub sentymentalną wyłącznie, jeżeli przedmioty te zostały przekazane na przechowanie do depozytu w recepcji, pod warunkiem wyrażenia przez recepcję zgody na przyjęcie danej rzeczy do depozytu. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów mogących zagrażać zdrowiu lub bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, które przekraczają możliwości Obiektu odnośnie ich przechowania w depozycie.
8. Obiekt i jego Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie/utratę samochodu lub innego pojazdu Gościa, przedmiotów i żywych zwierząt w nim pozostawionych, niezależnie od tego czy pojazdy zostały zaparkowane na parkingu Obiektu czy poza jego terenem.
2. Obiekt i jego Zarządca nie ponosi odpowiedzialności także za zdarzenia, szkody i ich następstwa zaistniałe na skutek niezastosowania się przez Gości do zasad określonych w niniejszym Regulaminie oraz pozostałych Regulaminach, instrukcjach i zarządzeniach regulujących funkcjonowanie Obiektu i określających zasady korzystania.
3. Obiekt i jego Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostawie prądu, gazu, wody lub innych mediów, a także za wszelkie związane z tym niedogodności, które nie zostały spowodowane przez Obiekt.
4. Ewentualnie występujące przerwy w funkcjonowaniu urządzeń technicznych lub usług, powstałe z przyczyn niezależnych od Obiektu, nie zwalniają Gości z obowiązku dokonania pełnej płatności za pobyt.
5. Obiekt ponosi odpowiedzialności za utratę, zniszczenie lub uszkodzenie przedmiotów wniesionych na teren Obiektu przez osoby korzystające z jego usług jedynie w zakresie określonym w art. 846 – 849 Kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej. Ta sama zasada dotyczy rzeczy pozostawionych w apartamencie i niezabezpieczonych w sejfie (o ile apartament jest wyposażony w sejf). Wszystkie przypadki kradzieży zostaną zgłoszone na Policję.
6. W przypadku pozostawienia rzeczy w sejfie w apartamencie (o ile apartament jest wyposażony w sejf) Gość jest zobowiązany do każdorazowego dokładnego sprawdzenia prawidłowego zamknięcia sejfu, a także do nieujawniania osobom trzecim kodu dostępu do sejfu.
7. Obiekt ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową, artystyczną lub sentymentalną wyłącznie, jeżeli przedmioty te zostały przekazane na przechowanie do depozytu w recepcji, pod warunkiem wyrażenia przez recepcję zgody na przyjęcie danej rzeczy do depozytu. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów mogących zagrażać zdrowiu lub bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, które przekraczają możliwości Obiektu odnośnie ich przechowania w depozycie.
8. Obiekt i jego Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie/utratę samochodu lub innego pojazdu Gościa, przedmiotów i żywych zwierząt w nim pozostawionych, niezależnie od tego czy pojazdy zostały zaparkowane na parkingu Obiektu czy poza jego terenem.
§13
i.13.a.i.1. Gość ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone z własnej winy (lub odwiedzających go w Obiekcie osób) lub spowodowane zawinionym zaniechaniem, w tym za każdą szkodę powstałą na skutek nieodpowiedniego korzystania z Obiektu i użytkowania urządzeń znajdujących się na jego terenie, a także za wszelkie szkody i wypadki spowodowane nieprzestrzeganiem niniejszego Regulaminu. Ponadto każdy Gość ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone innym Gościom z jego winy.
i.13.a.i.2. Rodzice/opiekunowie ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje dzieci oraz inne osoby będące pod ich opieką, w tym za ewentualne szkody przez nie spowodowane.
i.13.a.i.3. Gość powinien zawiadomić recepcję Obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
i.13.a.i.4. Obiekt zastrzega sobie uprawnienie do sprawdzenia stanu apartamentu i jego wyposażenia przed dokonaniem wymeldowania Gościa.
i.13.a.i.5. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe. Niezależnie od cennika Obiekt zastrzega sobie prawo do indywidualnej i odrębnej wyceny zniszczeń w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody.
i.13.a.i.6. Dla zabezpieczenia należności za usługi dostarczone osobie korzystającej z usług Obiektu, jak również dla zabezpieczenia roszczenia o zwrot wydatków dla tej osoby poniesionych, Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Obiektu, w tym w szczególności w razie opóźnienia się Gościa z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
i.13.a.i.2. Rodzice/opiekunowie ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje dzieci oraz inne osoby będące pod ich opieką, w tym za ewentualne szkody przez nie spowodowane.
i.13.a.i.3. Gość powinien zawiadomić recepcję Obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
i.13.a.i.4. Obiekt zastrzega sobie uprawnienie do sprawdzenia stanu apartamentu i jego wyposażenia przed dokonaniem wymeldowania Gościa.
i.13.a.i.5. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe. Niezależnie od cennika Obiekt zastrzega sobie prawo do indywidualnej i odrębnej wyceny zniszczeń w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody.
i.13.a.i.6. Dla zabezpieczenia należności za usługi dostarczone osobie korzystającej z usług Obiektu, jak również dla zabezpieczenia roszczenia o zwrot wydatków dla tej osoby poniesionych, Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Obiektu, w tym w szczególności w razie opóźnienia się Gościa z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
PARKING
§14
Organizację i zasady korzystania z parkingów – zewnętrznego, nadziemnego oraz wewnętrznego, podziemnego przy obiekcie Renesans Residence reguluje odrębny Regulamin parkingów.
POKÓJ ZABAW DLA DZIECI
§15
i.1.a.i.1. W Obiekcie wydzielony został pokój zabaw dla dzieci.
i.1.a.i.2. Pokój zabaw i jego atrakcje dostępne są wyłącznie dla dzieci w wieku do lat 13, będących pod stałą opieką i nadzorem rodzica lub pełnoletniego opiekuna.
i.1.a.i.3. Pokój zabaw jest otwarty w godzinach od 8:00 do 22:00. Korzystanie z i przebywanie w pokoju zabaw poza ww. godzinami jest surowo zabronione.
i.1.a.i.4. Wszelkie osoby korzystające z pokoju zabaw dla dzieci zobowiązane są do przestrzegania poniżej opisanych zasad użytkowania. Opiekun dziecka korzystającego z pokoju zabaw i jego atrakcji ma obowiązek zapoznania się z niniejszym Regulaminem i opisanymi w nim zasadami, tablicami informacyjnymi, znakami oraz instrukcjami użytkowania poszczególnych atrakcji przed rozpoczęciem korzystania oraz przekazania zasad bezpieczeństwa dziecku, a kolejno do nadzorowania przestrzegania ich postanowień.
i.1.a.i.2. Pokój zabaw i jego atrakcje dostępne są wyłącznie dla dzieci w wieku do lat 13, będących pod stałą opieką i nadzorem rodzica lub pełnoletniego opiekuna.
i.1.a.i.3. Pokój zabaw jest otwarty w godzinach od 8:00 do 22:00. Korzystanie z i przebywanie w pokoju zabaw poza ww. godzinami jest surowo zabronione.
i.1.a.i.4. Wszelkie osoby korzystające z pokoju zabaw dla dzieci zobowiązane są do przestrzegania poniżej opisanych zasad użytkowania. Opiekun dziecka korzystającego z pokoju zabaw i jego atrakcji ma obowiązek zapoznania się z niniejszym Regulaminem i opisanymi w nim zasadami, tablicami informacyjnymi, znakami oraz instrukcjami użytkowania poszczególnych atrakcji przed rozpoczęciem korzystania oraz przekazania zasad bezpieczeństwa dziecku, a kolejno do nadzorowania przestrzegania ich postanowień.
§16
1. Opiekunowie są zobowiązani do bezwzględnego i stałego nadzorowania dzieci podczas korzystania z pokoju zabaw i jego atrakcji i przebywania w takim miejscu, z którego stale widzą podopiecznego i sami są przez niego widziani.
2. Korzystając z pokoju zabaw zabrania się powodowania sytuacji zagrażających własnemu bezpieczeństwu, bezpieczeństwu innych osób korzystających lub mogących spowodować nieszczęśliwy wypadek, a w szczególności: wchodzenia na balustrady, poręcze i elementy konstrukcyjne do tego nieprzeznaczone; użytkowania pokoju zabaw i jej atrakcji w przypadku zamknięcia dostępu łańcuchem, liną lub w inny widoczny sposób; przebywania w pokoju zabaw osób dorosłych, niesprawujących opieki nad dziećmi.
3. Wszystkie osoby korzystające z pokoju zabaw zobowiązane są do bezwzględnego stosowania się i przestrzegania instrukcji i poleceń Pracowników Obiektu.
2. Korzystając z pokoju zabaw zabrania się powodowania sytuacji zagrażających własnemu bezpieczeństwu, bezpieczeństwu innych osób korzystających lub mogących spowodować nieszczęśliwy wypadek, a w szczególności: wchodzenia na balustrady, poręcze i elementy konstrukcyjne do tego nieprzeznaczone; użytkowania pokoju zabaw i jej atrakcji w przypadku zamknięcia dostępu łańcuchem, liną lub w inny widoczny sposób; przebywania w pokoju zabaw osób dorosłych, niesprawujących opieki nad dziećmi.
3. Wszystkie osoby korzystające z pokoju zabaw zobowiązane są do bezwzględnego stosowania się i przestrzegania instrukcji i poleceń Pracowników Obiektu.
DANE OSOBOWE; MONITORING
§17
Administratorem danych osobowych osób korzystających z usług świadczonych przez Spółkę w Obiekcie jest KMK INWESTYCJE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mielcu, ul. Mickiewicza 17, 39-300 Mielec, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000617452, NIP: 8172179911, REGON: 364433286 .
§18
1. Obiekt objęty jest monitoringiem wizyjnym.
2. Wyłącznym celem stosowania monitoringu wizyjnego jest zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie monitorowanym (w tym bezpieczeństwa pracowników), porządku oraz ochrony mienia, a ponadto ewentualne ustalenie, dochodzenie i obrona wzajemnych roszczeń.
3. Zarejestrowane informacje nie będą wykorzystywane do celów innych niż wymienione powyżej.
4. Zaznacza się, że monitoring będzie w jak najmniejszym stopniu ingerował w prywatność Klientów.
2. Wyłącznym celem stosowania monitoringu wizyjnego jest zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie monitorowanym (w tym bezpieczeństwa pracowników), porządku oraz ochrony mienia, a ponadto ewentualne ustalenie, dochodzenie i obrona wzajemnych roszczeń.
3. Zarejestrowane informacje nie będą wykorzystywane do celów innych niż wymienione powyżej.
4. Zaznacza się, że monitoring będzie w jak najmniejszym stopniu ingerował w prywatność Klientów.
§19
Wszelkie pozostałe wymagane przepisami informacje szczegółowe dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych osób korzystających z usług oferowanych przez Spółkę w Obiekcie, zawarte są w stosownych klauzulach informacyjnych oraz Polityce prywatności dostępnych na oficjalnej stronie internetowej Obiektu pod adresem: https://renesans.pl/, a także dla zainteresowanych osób dostępnych do zapoznania się w recepcji Obiektu.
PROCEDURA REKLAMACYJNA
§20
1. Wszelkie reklamacje i zażalenia oraz uwagi i wnioski należy zgłaszać osobiście w recepcji Obiektu, za pomocą poczty e-mail na adres: recepcja@renesans.pl lub pisemnie na adres: Renesans Residence: ul. Tytusa Chałubińskiego 26, 34-500 Zakopane, z dopiskiem „Reklamacja”.
2. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie przekazana reklamującemu w formie pisemnej lub elektronicznej (wiadomość e-mail) na wskazane przez reklamującego dane kontaktowe, w terminie zgodnym z powszechnie obowiązującymi przepisami.
3. Reklamacja powinna być zgłoszona niezwłocznie po zauważeniu uchybienia w świadczonych przez Spółkę usługach.
2. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie przekazana reklamującemu w formie pisemnej lub elektronicznej (wiadomość e-mail) na wskazane przez reklamującego dane kontaktowe, w terminie zgodnym z powszechnie obowiązującymi przepisami.
3. Reklamacja powinna być zgłoszona niezwłocznie po zauważeniu uchybienia w świadczonych przez Spółkę usługach.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§21
i.1. We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny oraz innych właściwych aktów prawnych, a także pozostałe wewnętrzne regulacje obowiązujące w Obiekcie.
i.2. Spółka zastrzega możliwość zmiany postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu obowiązywać będą w terminie podanym wraz z informacją o jego zmianie (z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej). Za wiążącą dla danego Klienta należy uznawać tę wersję Regulaminu, która obowiązuje w chwili korzystania z usług Spółki w danym momencie (zmiany będą dotyczyć umów zawartych po wejściu w życie zmienionej wersji Regulaminu). Do dokonanych rezerwacji i umów zawartych przed zmianą Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązujące w chwili dokonania rezerwacji/zawarcia umowy, tj. zmiana Regulaminu nie będzie dotyczyć rezerwacji i umów, które zostały wcześniej dokonane/zawarte.
i.3. Ewentualnie dodane do Regulaminu Załączniki stanowią jego integralną część. Aktualizacja listy załączników, zmiana ich tytułów, numeracji, dodawanie/usuwanie załączników i podobne działania obowiązują automatycznie i nie wymagają zachowania procedury opisanej w ust. 2 powyżej.
i.4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 19 kwietnia 2024 roku.
i.2. Spółka zastrzega możliwość zmiany postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu obowiązywać będą w terminie podanym wraz z informacją o jego zmianie (z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej). Za wiążącą dla danego Klienta należy uznawać tę wersję Regulaminu, która obowiązuje w chwili korzystania z usług Spółki w danym momencie (zmiany będą dotyczyć umów zawartych po wejściu w życie zmienionej wersji Regulaminu). Do dokonanych rezerwacji i umów zawartych przed zmianą Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązujące w chwili dokonania rezerwacji/zawarcia umowy, tj. zmiana Regulaminu nie będzie dotyczyć rezerwacji i umów, które zostały wcześniej dokonane/zawarte.
i.3. Ewentualnie dodane do Regulaminu Załączniki stanowią jego integralną część. Aktualizacja listy załączników, zmiana ich tytułów, numeracji, dodawanie/usuwanie załączników i podobne działania obowiązują automatycznie i nie wymagają zachowania procedury opisanej w ust. 2 powyżej.
i.4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 19 kwietnia 2024 roku.