REGULAMIN REZERWACJI
I SPRZEDAŻY USŁUG NOCLEGOWYCH
OBIEKTU RENESANS RESIDENCE ZAKOPANE UL. TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO 26, 34-500 ZAKOPANE
OBIEKTU RENESANS RESIDENCE ZAKOPANE UL. TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO 26, 34-500 ZAKOPANE
POSTANOWIENIA OGÓLNE
§1
1. Niniejszy Regulamin rezerwacji i sprzedaży, zwany dalej „Regulaminem”, określa warunki i zasady świadczenia usługi w postaci dokonywania rezerwacji terminu pobytu (zakwaterowania), a także zakupu usługi krótkotrwałego zakwaterowania w obiekcie Renesans Residence zlokalizowanym pod adresem: ul. Tytusa Chałubińskiego 26, 34-500 Zakopane, zarządzanym przez Spółkę KMK INWESTYCJE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mielcu, ul. Mickiewicza 17, 39-300 Mielec, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000617452, NIP: 8172179911, REGON: 364433286, a także zasady i tryb zawierania ze Spółką jako Usługodawcą umów na odległość. Ww. usługi, w przypadku ich realizacji za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej Renesans Residence (https://renesans.pl/), są usługami świadczonymi drogą elektroniczną.
2. Regulamin stanowi podstawowy dokument określający warunki rezerwacji i zasady zakupu pobytu w obiekcie Renesans Residence. Każdy osoba dokonująca rezerwacji terminu pobytu w Renesans Residence jest bezwzględnie zobowiązana do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu przed dokonaniem rezerwacji i zakupu Usługi.
3. Regulamin udostępniony jest do wglądu na oficjalnej stronie internetowej Obiektu pod adresem: https://renesans.pl/ w sposób, który umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą Systemu Teleinformatycznego, którym posługuje się Usługobiorca.
4. Postanowienia niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu pobytu w Obiekcie, stanowią integralne elementy Umowy pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie i opłacenie przez Usługobiorcę rezerwacji usługi zakwaterowania w Obiekcie i potwierdzenia rezerwacji przez Usługodawcę.
2. Regulamin stanowi podstawowy dokument określający warunki rezerwacji i zasady zakupu pobytu w obiekcie Renesans Residence. Każdy osoba dokonująca rezerwacji terminu pobytu w Renesans Residence jest bezwzględnie zobowiązana do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu przed dokonaniem rezerwacji i zakupu Usługi.
3. Regulamin udostępniony jest do wglądu na oficjalnej stronie internetowej Obiektu pod adresem: https://renesans.pl/ w sposób, który umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą Systemu Teleinformatycznego, którym posługuje się Usługobiorca.
4. Postanowienia niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu pobytu w Obiekcie, stanowią integralne elementy Umowy pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie i opłacenie przez Usługobiorcę rezerwacji usługi zakwaterowania w Obiekcie i potwierdzenia rezerwacji przez Usługodawcę.
DEFINICJE
§2
Następujące terminy użyte w Regulaminie będą miały znaczenie ustalone zgodnie z poniższymi definicjami:
- Formularz Rezerwacji – formularz internetowy zamieszczony w Serwisie, wykorzystywany do dokonywania rezerwacji Usługi;
- Klient – osoba fizyczna, która ma ukończone 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub w przypadku rezerwacji dokonywanej na firmę osoba, która w związku z wykonywanym zawodem lub świadczoną usługą na rzecz osoby prawnej lub/i jednostki organizacyjnej niebędącej osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonuje rezerwacji w jej imieniu i na jej rzecz (nie konsument);
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny;
- Obiekt – Renesans Residence w Zakopanem, zlokalizowany pod adresem: ul. Tytusa Chałubińskiego 26, 34-500 Zakopane, zarządzany przez Spółkę;
- Płatności Online – metody płatności online udostępnione Klientowi przez Obiekt w ramach procesu rezerwacji;
- Regulamin – niniejszy Regulamin, stanowiący wzorzec umowny dotyczący rezerwacji;
- Rezerwacja On-Line – rezerwacja Usługi dokonywana w systemie, w czasie rzeczywistym, za pomocą znajdującego się w Serwisie Formularza rezerwacyjnego; jest to usługa świadczona przez Spółkę drogą elektroniczną;
- Serwis – serwis internetowy znajdujący się pod domeną: https://renesans.pl/ oraz jego podstrony;
- Spółka/Usługodawca – spółka KMK INWESTYCJE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mielcu, ul. Mickiewicza 17, 39-300 Mielec, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000617452, NIP: 8172179911, REGON: 364433286;
- Umowa – umowa, w tym umowa zawarta na odległość, której przedmiotem jest świadczenie Usługi;
- Usługa – usługa noclegowa (usługa krótkotrwałego zakwaterowania) w Obiekcie świadczona przez Usługodawcę w terminie oznaczonym w rezerwacji, wraz z wybranymi i opłaconymi przez Klienta świadczeniami kompleksowymi bądź dodatkowymi, w zależności od indywidualnych ustaleń;
- Usługobiorca/Użytkownik – Klient/podmiot będący osobą fizyczną, osobą prawną albo jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, korzystający z usług Usługodawcy, który zobowiązał się do przestrzegania Regulaminów.
- Formularz Rezerwacji – formularz internetowy zamieszczony w Serwisie, wykorzystywany do dokonywania rezerwacji Usługi;
- Klient – osoba fizyczna, która ma ukończone 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub w przypadku rezerwacji dokonywanej na firmę osoba, która w związku z wykonywanym zawodem lub świadczoną usługą na rzecz osoby prawnej lub/i jednostki organizacyjnej niebędącej osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonuje rezerwacji w jej imieniu i na jej rzecz (nie konsument);
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny;
- Obiekt – Renesans Residence w Zakopanem, zlokalizowany pod adresem: ul. Tytusa Chałubińskiego 26, 34-500 Zakopane, zarządzany przez Spółkę;
- Płatności Online – metody płatności online udostępnione Klientowi przez Obiekt w ramach procesu rezerwacji;
- Regulamin – niniejszy Regulamin, stanowiący wzorzec umowny dotyczący rezerwacji;
- Rezerwacja On-Line – rezerwacja Usługi dokonywana w systemie, w czasie rzeczywistym, za pomocą znajdującego się w Serwisie Formularza rezerwacyjnego; jest to usługa świadczona przez Spółkę drogą elektroniczną;
- Serwis – serwis internetowy znajdujący się pod domeną: https://renesans.pl/ oraz jego podstrony;
- Spółka/Usługodawca – spółka KMK INWESTYCJE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mielcu, ul. Mickiewicza 17, 39-300 Mielec, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000617452, NIP: 8172179911, REGON: 364433286;
- Umowa – umowa, w tym umowa zawarta na odległość, której przedmiotem jest świadczenie Usługi;
- Usługa – usługa noclegowa (usługa krótkotrwałego zakwaterowania) w Obiekcie świadczona przez Usługodawcę w terminie oznaczonym w rezerwacji, wraz z wybranymi i opłaconymi przez Klienta świadczeniami kompleksowymi bądź dodatkowymi, w zależności od indywidualnych ustaleń;
- Usługobiorca/Użytkownik – Klient/podmiot będący osobą fizyczną, osobą prawną albo jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, korzystający z usług Usługodawcy, który zobowiązał się do przestrzegania Regulaminów.
WARUNKI TECHNICZNE, ZASADY OGÓLNE
§3
i.1. Do dokonania rezerwacji wymagane jest połączenie z siecią Internet, posiadanie na urządzeniu końcowym Usługobiorcy zainstalowanego oprogramowania w postaci przeglądarki internetowej oraz posiadanie aktywnego konta e-mail, na który przychodzi wiadomość potwierdzająca dokonanie rezerwacji (w przypadku ukończenia procesu rezerwacji) albo wiadomość e-mail o przerwaniu rezerwacji (w przypadku nieukończenia procesu rezerwacji).
i.2. W celu uzyskania pomocy lub odpowiedzi na jakiekolwiek pytania należy kontaktować się bezpośrednio z Obiektem.
i.3. Przed dokonaniem rezerwacji i zakupu Usługi, Usługobiorca jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem rezerwacji, warunkami anulacji oraz Regulaminem pobytu w Obiekcie, potwierdzić fakt zapoznania się z nimi oraz zobowiązać się do ich przestrzegania.
i.4. Niewypełnienie formularza rezerwacyjnego, brak akceptacji ww. Regulaminów oraz niedokonanie płatności, powoduje brak możliwości rezerwacji i nabycia Usługi.
i.2. W celu uzyskania pomocy lub odpowiedzi na jakiekolwiek pytania należy kontaktować się bezpośrednio z Obiektem.
i.3. Przed dokonaniem rezerwacji i zakupu Usługi, Usługobiorca jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem rezerwacji, warunkami anulacji oraz Regulaminem pobytu w Obiekcie, potwierdzić fakt zapoznania się z nimi oraz zobowiązać się do ich przestrzegania.
i.4. Niewypełnienie formularza rezerwacyjnego, brak akceptacji ww. Regulaminów oraz niedokonanie płatności, powoduje brak możliwości rezerwacji i nabycia Usługi.
CENY
§4
1. Informacje o cenach za pobyt w Obiekcie dostępne są w Serwisie, na etapie dokonywania wyboru opcji rezerwacji. Podane ceny są cenami aktualnymi w dacie dokonywania rezerwacji.
2. Podawane ceny uwzględniają ilość gości, wybrany czas pobytu i są zróżnicowane w zależności od rodzaju wybranego apartamentu. Ceny mogą zawierać również inne świadczenia, wyszczególnione w opisie oferty. Jeśli dana oferta obejmuje inne dodatkowe usługi, to taka informacja jest podana w opisie oferty wyświetlanej w systemie podczas dokonywania Rezerwacji On-Line.
3. Ceny wskazane w Serwisie są kwotami brutto, zawierającymi podatek VAT obliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Podawane ceny uwzględniają ilość gości, wybrany czas pobytu i są zróżnicowane w zależności od rodzaju wybranego apartamentu. Ceny mogą zawierać również inne świadczenia, wyszczególnione w opisie oferty. Jeśli dana oferta obejmuje inne dodatkowe usługi, to taka informacja jest podana w opisie oferty wyświetlanej w systemie podczas dokonywania Rezerwacji On-Line.
3. Ceny wskazane w Serwisie są kwotami brutto, zawierającymi podatek VAT obliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
REZERWACJA
§5
i.1. Podstawowym sposobem rezerwacji terminu pobytu w Obiekcie jest Rezerwacja On-Line.
i.2. Rezerwacji On-Line, nabycia Usługi i zawarcia Umowy dokonuje się poprzez wykonanie zaleconych przez automatyczny system rezerwacyjny czynności, w tym wypełnienie Formularza Rezerwacji, w którym Usługobiorca określa termin pobytu oraz ilość osób i dokonuje wyboru oferty cenowej, a następnie podaje stosowne dane oraz zleca dokonanie wymaganej płatności na zasadach określonych poniżej.
i.3. W celu dokonania rezerwacji i nabycia Usługi Usługobiorca zobowiązany jest podać w Formularzu Rezerwacji prawdziwe dane i informacje, zgodnie z którymi zostanie przygotowana rezerwacja wraz z kalkulacją kosztów. Usługobiorca zobowiązany jest podać w Formularzu Rezerwacji następujące dane kontaktowe: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu komórkowego, dane niezbędne do wystawienia faktury VAT (jeśli dotyczy) oraz złożyć oświadczenie, że zapoznał się z warunkami rezerwacji określonymi w Regulaminie rezerwacji, warunkami pobytu określonymi w Regulaminie pobytu w Obiekcie oraz warunkami anulacji Usługi i je akceptuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego miejsca w Formularzu Rezerwacji. Usługobiorca może (nieobowiązkowo) również wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną lub telefoniczną poprzez zaznaczenie odpowiedniego miejsca w Formularzu Rezerwacji. Rezerwacji i płatności za Usługę dokonuje się poprzez kliknięcie przycisku „REZERWUJ z obowiązkiem zapłaty” w Formularzu Rezerwacji.
i.2. Rezerwacji On-Line, nabycia Usługi i zawarcia Umowy dokonuje się poprzez wykonanie zaleconych przez automatyczny system rezerwacyjny czynności, w tym wypełnienie Formularza Rezerwacji, w którym Usługobiorca określa termin pobytu oraz ilość osób i dokonuje wyboru oferty cenowej, a następnie podaje stosowne dane oraz zleca dokonanie wymaganej płatności na zasadach określonych poniżej.
i.3. W celu dokonania rezerwacji i nabycia Usługi Usługobiorca zobowiązany jest podać w Formularzu Rezerwacji prawdziwe dane i informacje, zgodnie z którymi zostanie przygotowana rezerwacja wraz z kalkulacją kosztów. Usługobiorca zobowiązany jest podać w Formularzu Rezerwacji następujące dane kontaktowe: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu komórkowego, dane niezbędne do wystawienia faktury VAT (jeśli dotyczy) oraz złożyć oświadczenie, że zapoznał się z warunkami rezerwacji określonymi w Regulaminie rezerwacji, warunkami pobytu określonymi w Regulaminie pobytu w Obiekcie oraz warunkami anulacji Usługi i je akceptuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego miejsca w Formularzu Rezerwacji. Usługobiorca może (nieobowiązkowo) również wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną lub telefoniczną poprzez zaznaczenie odpowiedniego miejsca w Formularzu Rezerwacji. Rezerwacji i płatności za Usługę dokonuje się poprzez kliknięcie przycisku „REZERWUJ z obowiązkiem zapłaty” w Formularzu Rezerwacji.
Inne sposoby rezerwacji
§6
Alternatywnymi, dodatkowymi sposobami rezerwacji pobytu w Obiekcie są:
a) złożenie zamówienia na pobyt w Obiekcie w formie pisemnej drogą elektroniczną (e-mail) na adres: recepcja@renesans.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 18 20 66 202;
b) osobiste, pisemne potwierdzenie rezerwacji w recepcji Obiektu (rezerwacja bezpośrednia).
b) osobiste, pisemne potwierdzenie rezerwacji w recepcji Obiektu (rezerwacja bezpośrednia).
Płatność
§7
i.4.a.i.1. W przypadku Rezerwacji On-Line, po kliknięciu przycisku „REZERWUJ z obowiązkiem zapłaty” nastąpi przekierowanie na stronę umożliwiającą wniesienie opłaty poprzez system płatności elektronicznych akceptowany w danym momencie przez Usługodawcę i prezentowany na stronie Obiektu, za pośrednictwem którego kolejno należy dokonać płatności. Po przyjęciu wpłaty przez system, Usługobiorca zostanie powiadomiony e-mailem o potwierdzeniu wpłaty. Za prawidłową obsługę pobrania kwot rezerwacji odpowiedzialny jest wyłącznie system płatności elektronicznych.
i.4.a.i.2. W przypadku rezerwacji w formie mailowej/telefonicznej opłata za rezerwację powinna zostać wpłacona przez Klienta w ustalonym przez Obiekt terminie, w uzgodniony sposób, w tym w szczególności przelewem na wskazany rachunek bankowy, BLIKiem, poprzez obciążenie karty płatniczej Usługobiorcy.
i.4.a.i.3. W przypadku rezerwacji bezpośrednio w recepcji Obiektu, Usługodawca w chwili dokonywania rezerwacji pobiera od Usługobiorcy opłatę za pobyt w gotówce lub poprzez obciążenie karty płatniczej Usługobiorcy, jeżeli płatność za pobyt ma zostać dokonana przy użyciu karty kredytowej lub debetowej.
i.4.a.i.2. W przypadku rezerwacji w formie mailowej/telefonicznej opłata za rezerwację powinna zostać wpłacona przez Klienta w ustalonym przez Obiekt terminie, w uzgodniony sposób, w tym w szczególności przelewem na wskazany rachunek bankowy, BLIKiem, poprzez obciążenie karty płatniczej Usługobiorcy.
i.4.a.i.3. W przypadku rezerwacji bezpośrednio w recepcji Obiektu, Usługodawca w chwili dokonywania rezerwacji pobiera od Usługobiorcy opłatę za pobyt w gotówce lub poprzez obciążenie karty płatniczej Usługobiorcy, jeżeli płatność za pobyt ma zostać dokonana przy użyciu karty kredytowej lub debetowej.
Chwila zawarcia umowy i rezerwacji
§8
1. Po otrzymaniu przez Obiekt prośby o rezerwację i wpłaty, Usługodawca powiadomi e-mailem Usługobiorcę o potwierdzeniu rezerwacji i zawarciu Umowy. W przypadku braku otrzymania wiadomości e-mail konieczne jest sprawdzenie wiadomości SPAM lub kontakt z Obiektem.
2. Rezerwację uznaje się za potwierdzoną po wpłaceniu całej opłaty za pobyt w terminie wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji, o którym mowa powyżej.
3. Z chwilą uiszczenia opłaty za pobyt następuje zawarcie Umowy, Usługodawca blokuje dostępność dla innych osób apartamentu/ów wybranego/ych przez Usługobiorcę, a świadczenie Usługi przez Usługodawcę rozpoczyna się w terminie określonym w rezerwacji.
2. Rezerwację uznaje się za potwierdzoną po wpłaceniu całej opłaty za pobyt w terminie wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji, o którym mowa powyżej.
3. Z chwilą uiszczenia opłaty za pobyt następuje zawarcie Umowy, Usługodawca blokuje dostępność dla innych osób apartamentu/ów wybranego/ych przez Usługobiorcę, a świadczenie Usługi przez Usługodawcę rozpoczyna się w terminie określonym w rezerwacji.
Wygaśnięcie/odmowa rezerwacji
§9
1. Usługobiorca ponosi wyłączną odpowiedzialność za skutki wynikłe z podania nieprawidłowych danych podczas dokonywania rezerwacji.
2. Rezerwacje nieopłacone zgodnie z niniejszym Regulaminem oraz indywidualnymi ustaleniami ewentualnie dokonanymi z Obiektem nie wiążą Usługodawcy i wygasają automatycznie z upływem terminu na dokonanie opłaty za pobyt.
3. W celu zagwarantowania rezerwacji w Obiekcie (zawarcia Umowy i nabycia Usługi) wymagane jest wniesienie opłaty za pobyt w wysokości co najmniej 50% wskazanej ceny końcowej (wymagane jest dokonanie przedpłaty za 50% wartości rezerwacji), chyba że oferta stanowi inaczej.
4. Obiekt zastrzega sobie prawo odmowy dokonania rezerwacji w razie braku wolnych apartamentów w Obiekcie. W takim przypadku Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej Klienta wiadomość o braku możliwości dokonania rezerwacji.
5. Obiekt zastrzega sobie również prawo do zmiany przydzielonych w toku rezerwacji apartamentów (włącznie z typem i standardem apartamentu), w sytuacji wystąpienia awarii bądź innych, niezależnych od Obiektu okoliczności.
2. Rezerwacje nieopłacone zgodnie z niniejszym Regulaminem oraz indywidualnymi ustaleniami ewentualnie dokonanymi z Obiektem nie wiążą Usługodawcy i wygasają automatycznie z upływem terminu na dokonanie opłaty za pobyt.
3. W celu zagwarantowania rezerwacji w Obiekcie (zawarcia Umowy i nabycia Usługi) wymagane jest wniesienie opłaty za pobyt w wysokości co najmniej 50% wskazanej ceny końcowej (wymagane jest dokonanie przedpłaty za 50% wartości rezerwacji), chyba że oferta stanowi inaczej.
4. Obiekt zastrzega sobie prawo odmowy dokonania rezerwacji w razie braku wolnych apartamentów w Obiekcie. W takim przypadku Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej Klienta wiadomość o braku możliwości dokonania rezerwacji.
5. Obiekt zastrzega sobie również prawo do zmiany przydzielonych w toku rezerwacji apartamentów (włącznie z typem i standardem apartamentu), w sytuacji wystąpienia awarii bądź innych, niezależnych od Obiektu okoliczności.
Zmiana rezerwacji
§10
Zmiana rezerwacji przez Klienta obejmuje następujące kroki:
a.i. wybór opcji „Modyfikuj” w przesłanej do Klienta wiadomości obejmującej potwierdzenie dokonania rezerwacji;
a.ii. wybór wyżej opisanej opcji spowoduje uruchomienie w przeglądarce internetowej systemu do zarządzania rezerwacją, w którym, w zależności od warunków zarezerwowanej oferty, możliwe będzie anulowanie i/lub modyfikacja rezerwacji;
a.iii. po wysłaniu prośby o modyfikację, w zależności od konfiguracji oferty, zostanie ona zaakceptowana automatycznie lub wysłana do Obiektu, w celu potwierdzenia statusu; do czasu kontaktu z Obiektem oraz potwierdzenia przez Obiekt modyfikacji nie jest ona dokonana.
a.i. wybór opcji „Modyfikuj” w przesłanej do Klienta wiadomości obejmującej potwierdzenie dokonania rezerwacji;
a.ii. wybór wyżej opisanej opcji spowoduje uruchomienie w przeglądarce internetowej systemu do zarządzania rezerwacją, w którym, w zależności od warunków zarezerwowanej oferty, możliwe będzie anulowanie i/lub modyfikacja rezerwacji;
a.iii. po wysłaniu prośby o modyfikację, w zależności od konfiguracji oferty, zostanie ona zaakceptowana automatycznie lub wysłana do Obiektu, w celu potwierdzenia statusu; do czasu kontaktu z Obiektem oraz potwierdzenia przez Obiekt modyfikacji nie jest ona dokonana.
Anulowanie/odwołanie rezerwacji
§11
a.i.1.a.i.1. Anulowanie rezerwacji przez Klienta (rezygnacja z Usługi i rozwiązanie Umowy) jest możliwe w przypadku, gdy Usługobiorca doręczy Usługodawcy prośbę o anulowanie rezerwacji w terminie nie krótszym niż 5 dni kalendarzowych przed dniem, w którym ma rozpocząć się pobyt. W przypadku, gdy anulacja rezerwacji będzie możliwa, wpłacona przedpłata zostanie zwrócona Usługobiorcy (poprzez dokonanie przelewu na rachunek bankowy, z którego Usługobiorca dokonał przelewu na rachunek bankowy Usługodawcy) w terminie 7 dni roboczych od dnia zatwierdzenia przez Usługodawcę anulowania rezerwacji.
a.i.1.a.i.2. W pozostałych przypadkach, w tym w szczególności przypadku anulowania rezerwacji po ww. terminie lub niepojawienia się w Obiekcie w dniu przyjazdu, a także w przypadku skorzystania z tzw. „ofert bezzwrotnych”, uiszczona opłata nie będzie zwracana Usługobiorcy, chyba że co innego wynika z warunków oferty.
a.i.1.a.i.3. W odniesieniu do rezerwacji dotyczących okresu szczególnego zainteresowania usługami Obiektu, Usługodawca zastrzega sobie możliwość wprowadzenia odmiennych warunków anulowania rezerwacji, a nawet całkowitego wyłączenia możliwości złożenia wniosku o anulowanie rezerwacji, o czym Usługobiorca zostanie poinformowany w ramach procesu Rezerwacji On-Line lub w toku kontaktu z Obiektem przy dokonywania rezerwacji w sposób inny niż on-line.
a.i.1.a.i.4. Anulowanie rezerwacji przez Klienta obejmuje następujące kroki:
1.i. wybór opcji „Modyfikuj” w przesłanej do Klienta wiadomości obejmującej potwierdzenie dokonania rezerwacji;
1.ii. wybór wyżej opisanej opcji spowoduje uruchomienie w przeglądarce internetowej systemu do zarządzania rezerwacją, w którym kolejno należy wybrać opcję „Anuluj”, a następnie opisać przyczynę anulacji;
1.iii. po dokonaniu anulowania rezerwacji, Klient otrzyma na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej wiadomość obejmującą potwierdzenie anulowania rezerwacji, a w razie anulowania bezkosztowego i dokonania wcześniej płatności za rezerwację, wpłacona kwota zostanie zwrócona Klientowi na rachunek, z którego dokonano płatności w ramach rezerwacji; otrzymanie potwierdzenia anulowania rezerwacji jest równoznaczne z anulowaniem rezerwacji, w przypadku braku otrzymania potwierdzenia anulowania konieczne jest sprawdzenie wiadomości SPAM lub kontakt z Obiektem.
5. Dla uniknięcia wątpliwości, jeżeli Usługobiorca nie dokonał zakwaterowania w pierwszym dniu planowanego pobytu i nie dokonał anulowania rezerwacji, Usługodawca jest uprawniony do zatrzymania opłaty za cały okres zaplanowanego pobytu.
6. W razie rezygnacji z pobytu w trakcie trwania, Obiekt uprawniony jest do odmowy zwrotu opłat poniesionych za pobyt.
7. Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
a.i.1.a.i.2. W pozostałych przypadkach, w tym w szczególności przypadku anulowania rezerwacji po ww. terminie lub niepojawienia się w Obiekcie w dniu przyjazdu, a także w przypadku skorzystania z tzw. „ofert bezzwrotnych”, uiszczona opłata nie będzie zwracana Usługobiorcy, chyba że co innego wynika z warunków oferty.
a.i.1.a.i.3. W odniesieniu do rezerwacji dotyczących okresu szczególnego zainteresowania usługami Obiektu, Usługodawca zastrzega sobie możliwość wprowadzenia odmiennych warunków anulowania rezerwacji, a nawet całkowitego wyłączenia możliwości złożenia wniosku o anulowanie rezerwacji, o czym Usługobiorca zostanie poinformowany w ramach procesu Rezerwacji On-Line lub w toku kontaktu z Obiektem przy dokonywania rezerwacji w sposób inny niż on-line.
a.i.1.a.i.4. Anulowanie rezerwacji przez Klienta obejmuje następujące kroki:
1.i. wybór opcji „Modyfikuj” w przesłanej do Klienta wiadomości obejmującej potwierdzenie dokonania rezerwacji;
1.ii. wybór wyżej opisanej opcji spowoduje uruchomienie w przeglądarce internetowej systemu do zarządzania rezerwacją, w którym kolejno należy wybrać opcję „Anuluj”, a następnie opisać przyczynę anulacji;
1.iii. po dokonaniu anulowania rezerwacji, Klient otrzyma na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej wiadomość obejmującą potwierdzenie anulowania rezerwacji, a w razie anulowania bezkosztowego i dokonania wcześniej płatności za rezerwację, wpłacona kwota zostanie zwrócona Klientowi na rachunek, z którego dokonano płatności w ramach rezerwacji; otrzymanie potwierdzenia anulowania rezerwacji jest równoznaczne z anulowaniem rezerwacji, w przypadku braku otrzymania potwierdzenia anulowania konieczne jest sprawdzenie wiadomości SPAM lub kontakt z Obiektem.
5. Dla uniknięcia wątpliwości, jeżeli Usługobiorca nie dokonał zakwaterowania w pierwszym dniu planowanego pobytu i nie dokonał anulowania rezerwacji, Usługodawca jest uprawniony do zatrzymania opłaty za cały okres zaplanowanego pobytu.
6. W razie rezygnacji z pobytu w trakcie trwania, Obiekt uprawniony jest do odmowy zwrotu opłat poniesionych za pobyt.
7. Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
Uwagi do rezerwacji, życzenia dodatkowe, faktury VAT
§12
1. Spółka zastrzega, iż wszelkie uwagi wpisane w Formularzu Rezerwacyjnym nie wiążą w żaden sposób Obiektu i Obiekt nie gwarantuje ich spełnienia. Obiekt zastrzega sobie prawo do kontaktu e-mail lub telefonicznego z Klientem w celu ich omówienia oraz poinformowania o odpłatności (zarówno wcześniej, jak i w dniu przyjazdu), jeżeli spełnienie uwag/życzeń tego wymaga i ich realizację dopiero po akceptacji Obiektu oraz Klienta.
2. Dodatki wybrane w rezerwacji są wiążące dla Obiektu i jeżeli konieczne jest ich dostarczenie do pokoju, to dostarczenie to nastąpi najpóźniej z chwilą przyjazdu Klienta chyba, że Klient i Obiekt postanowią inaczej w drodze odrębnych ustaleń. W przypadku spersonalizowania dodatku prosimy o wcześniejszy kontakt z Obiektem w celu ustalenia możliwości personalizacji (np. wyboru rodzajów kwiatów, koloru itp.).
3. W razie chęci uzyskania faktury VAT, pełne dane niezbędne do wystawienia faktury Klient zobowiązany jest przekazać Obiektowi w formie pisemnej, najlepiej w formie wiadomości e-mail, najpóźniej do dnia dokonania ustalonej opłaty rezerwacyjnej (określonej części obowiązującej opłaty końcowej). Podane dane Obiekt uwzględni zarówno na fakturze zaliczkowej, jak i fakturze końcowej (rozliczeniowej).
2. Dodatki wybrane w rezerwacji są wiążące dla Obiektu i jeżeli konieczne jest ich dostarczenie do pokoju, to dostarczenie to nastąpi najpóźniej z chwilą przyjazdu Klienta chyba, że Klient i Obiekt postanowią inaczej w drodze odrębnych ustaleń. W przypadku spersonalizowania dodatku prosimy o wcześniejszy kontakt z Obiektem w celu ustalenia możliwości personalizacji (np. wyboru rodzajów kwiatów, koloru itp.).
3. W razie chęci uzyskania faktury VAT, pełne dane niezbędne do wystawienia faktury Klient zobowiązany jest przekazać Obiektowi w formie pisemnej, najlepiej w formie wiadomości e-mail, najpóźniej do dnia dokonania ustalonej opłaty rezerwacyjnej (określonej części obowiązującej opłaty końcowej). Podane dane Obiekt uwzględni zarówno na fakturze zaliczkowej, jak i fakturze końcowej (rozliczeniowej).
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
§13
1. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wybór rezerwacji i jej przydatność do potrzeb własnych jak i osób, dla których wykonuje rezerwację.
2. Klient ponosi odpowiedzialność za własne działania i zaniechania, w tym przekazywanie błędnych informacji lub niestosowanie się do Regulaminu.
3. Obiekt ani dostawca silnika rezerwacyjnego na stronie internetowej nie ponosi odpowiedzialności za przerwanie procesu dokonywania rezerwacji na etapie wypełniania formularza czy tzw. porzucenie koszyka zakupowego (nieukończenie rezerwacji) przez Klienta. Wymagane jest ponowne rozpoczęcie wypełniania formularza rezerwacji przez Klienta.
4. Wyjazd przed zarezerwowaną datą wymeldowania nie ma wpływu na cenę i jest równoznaczny z obciążeniem opłatą stosownie do warunków dokonanej rezerwacji.
5. Obiekt ani dostawca silnika rezerwacyjnego na stronie internetowej nie ponosi odpowiedzialności za:
5.a) niepoprawnie wpisane dane przez Klienta;
5.b) brak dostępu do sieci Internet lub ograniczenia w jego dostępności;
5.c) ograniczenia lub/i nieprawidłowe działanie oprogramowania albo urządzeń należących do Klienta, które stanowią podstawę do dokonywania rezerwacji;
5.d) poniesione szkody, jak i utracone korzyści przez Klienta, które spowodowane zostały na skutek działania lub/i zaniechania osób trzecich, a na które nie miał wpływu Obiekt;
5.e) poniesione szkody, jak i utracone korzyści przez Klienta, które spowodowane zostały na skutek zaistnienia siły wyższej;
5.f) płatności realizowane w ramach Płatności Online.
6. Przewidziane w Regulaminie wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności nie mają zastosowania w przypadkach, w których ze względu na treść bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa nie jest możliwe wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności, w szczególności nie mają zastosowania do szkód wyrządzonych umyślnie.
7. Wszelkie roszczenia ulegają przedawnieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Klient ponosi odpowiedzialność za własne działania i zaniechania, w tym przekazywanie błędnych informacji lub niestosowanie się do Regulaminu.
3. Obiekt ani dostawca silnika rezerwacyjnego na stronie internetowej nie ponosi odpowiedzialności za przerwanie procesu dokonywania rezerwacji na etapie wypełniania formularza czy tzw. porzucenie koszyka zakupowego (nieukończenie rezerwacji) przez Klienta. Wymagane jest ponowne rozpoczęcie wypełniania formularza rezerwacji przez Klienta.
4. Wyjazd przed zarezerwowaną datą wymeldowania nie ma wpływu na cenę i jest równoznaczny z obciążeniem opłatą stosownie do warunków dokonanej rezerwacji.
5. Obiekt ani dostawca silnika rezerwacyjnego na stronie internetowej nie ponosi odpowiedzialności za:
5.a) niepoprawnie wpisane dane przez Klienta;
5.b) brak dostępu do sieci Internet lub ograniczenia w jego dostępności;
5.c) ograniczenia lub/i nieprawidłowe działanie oprogramowania albo urządzeń należących do Klienta, które stanowią podstawę do dokonywania rezerwacji;
5.d) poniesione szkody, jak i utracone korzyści przez Klienta, które spowodowane zostały na skutek działania lub/i zaniechania osób trzecich, a na które nie miał wpływu Obiekt;
5.e) poniesione szkody, jak i utracone korzyści przez Klienta, które spowodowane zostały na skutek zaistnienia siły wyższej;
5.f) płatności realizowane w ramach Płatności Online.
6. Przewidziane w Regulaminie wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności nie mają zastosowania w przypadkach, w których ze względu na treść bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa nie jest możliwe wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności, w szczególności nie mają zastosowania do szkód wyrządzonych umyślnie.
7. Wszelkie roszczenia ulegają przedawnieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
PRAWA I OBOWIĄZKI
§14
i.3.a.i.1. Klient zgadza się przestrzegać warunków obowiązujących w Obiekcie, w tym w szczególności Regulaminu pobytu oraz regulować wszelkie należności w terminie, a także przestrzegać wszystkich wytycznych, zasad i ograniczeń, w szczególności nałożonych przepisami prawa lub zaleceniami stosownych organów i służb, które obowiązują w Obiekcie.
i.3.a.i.2. Klient jest zobowiązany do posługiwania się prawdziwymi danymi, w tym danymi osobowymi, co do których posługiwania się ma prawo.
i.3.a.i.3. Klient zobowiązuje się nie podejmować jakichkolwiek działań, które są niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa bądź dobrymi obyczajami.
i.3.a.i.4. Obiekt zobowiązuje się do realizacji warunków dokonanej rezerwacji.
i.3.a.i.5. Obiekt zastrzega sobie prawo do zablokowania adresu poczty elektronicznej Klienta, który naruszył postanowienia Regulaminu lub przepisy prawa.
i.3.a.i.2. Klient jest zobowiązany do posługiwania się prawdziwymi danymi, w tym danymi osobowymi, co do których posługiwania się ma prawo.
i.3.a.i.3. Klient zobowiązuje się nie podejmować jakichkolwiek działań, które są niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa bądź dobrymi obyczajami.
i.3.a.i.4. Obiekt zobowiązuje się do realizacji warunków dokonanej rezerwacji.
i.3.a.i.5. Obiekt zastrzega sobie prawo do zablokowania adresu poczty elektronicznej Klienta, który naruszył postanowienia Regulaminu lub przepisy prawa.
POBYT W OBIEKCIE
§15
1. Warunki pobytu w Obiekcie określa odrębny Regulamin pobytu.
2. Warunki rezerwacji stosuje się bezpośrednio i w przypadku niezgodności z Regulaminem pobytu w Obiekcie mają one pierwszeństwo.
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE I POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
2. Warunki rezerwacji stosuje się bezpośrednio i w przypadku niezgodności z Regulaminem pobytu w Obiekcie mają one pierwszeństwo.
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE I POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
Postępowanie reklamacyjne
§16
1. Usługobiorca może składać Spółce reklamacje w przedmiocie niewykonania lub nienależytego wykonania usług, o których mowa w niniejszym Regulaminie. W tym celu Usługobiorca może kontaktować się ze Spółką za pomocą poczty e-mail na adres: recepcja@renesans.pl lub pisemnie na adres: Renesans Residence: ul. Tytusa Chałubińskiego 26, 34-500 Zakopane, z dopiskiem „Reklamacja”.
2. Zgłoszenie reklamacyjne nieprawidłowości powinno zawierać: dane umożliwiające Spółce kontakt z reklamującym, w tym co najmniej adres e-mail, w tym adres e-mail podany przy rezerwacji (jeśli dotyczy), opis nieprawidłowości/zdarzenia będącego podstawą reklamacji wraz z datą i godziną jego zaistnienia, w miarę możliwość treści komunikatu o błędzie, wskazanie nazwy oraz wersji przeglądarki internetowej oraz nazwy i wersji systemu operacyjnego Usługobiorcy (w przypadku reklamacji dotyczących usług świadczonych drogą elektroniczną).
3. Spółka rozpatruje zgłoszoną reklamację bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty jej prawidłowego złożenia, informując składającego o sposobie załatwienia reklamacji. Informacja o rozparzeniu reklamacji zostanie przekazana reklamującemu w taki sposób, w jaki została ona zgłoszona.
2. Zgłoszenie reklamacyjne nieprawidłowości powinno zawierać: dane umożliwiające Spółce kontakt z reklamującym, w tym co najmniej adres e-mail, w tym adres e-mail podany przy rezerwacji (jeśli dotyczy), opis nieprawidłowości/zdarzenia będącego podstawą reklamacji wraz z datą i godziną jego zaistnienia, w miarę możliwość treści komunikatu o błędzie, wskazanie nazwy oraz wersji przeglądarki internetowej oraz nazwy i wersji systemu operacyjnego Usługobiorcy (w przypadku reklamacji dotyczących usług świadczonych drogą elektroniczną).
3. Spółka rozpatruje zgłoszoną reklamację bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty jej prawidłowego złożenia, informując składającego o sposobie załatwienia reklamacji. Informacja o rozparzeniu reklamacji zostanie przekazana reklamującemu w taki sposób, w jaki została ona zgłoszona.
Spory
§17
a.1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów wynikających lub związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę na podstawie niniejszego Regulaminu, powstałych pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą (który nie jest konsumentem) lub związanych z umową zawartą na odległość pomiędzy ww. stronami, zostanie poddane sądowi właściwemu miejscowo ze względu na siedzibę Usługodawcy.
a.2. Każdemu Użytkownikowi będącemu Konsumentem przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownika będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
a.3. W wypadku powstania sporu z udziałem Użytkownika będącego konsumentem pozasądowemu jego rozwiązaniu może służyć również platforma internetowa ODR, która jest dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce tylko w przypadku, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę. Powyższy zapis ma charakter informacyjny i nie oznacza wyrażenia przez Spółkę zgody na udział w pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (rozstrzygania sporów).
a.2. Każdemu Użytkownikowi będącemu Konsumentem przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownika będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
a.3. W wypadku powstania sporu z udziałem Użytkownika będącego konsumentem pozasądowemu jego rozwiązaniu może służyć również platforma internetowa ODR, która jest dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce tylko w przypadku, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę. Powyższy zapis ma charakter informacyjny i nie oznacza wyrażenia przez Spółkę zgody na udział w pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (rozstrzygania sporów).
DANE OSOBOWE
§18
1. Administratorem danych osobowych jest spółka KMK INWESTYCJE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mielcu, ul. Mickiewicza 17, 39-300 Mielec, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000617452, NIP: 8172179911, REGON: 364433286.
2. Wszelkie pozostałe wymagane przepisami informacje szczegółowe dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych osób korzystających z Serwisu i z usług oferowanych przez Spółkę w Obiekcie, zawarte są w stosownych klauzulach informacyjnych oraz Polityce prywatności dostępnych na oficjalnej stronie internetowej Obiektu pod adresem: https://renesans.pl/, a także dla zainteresowanych osób dostępnych do zapoznania się w recepcji Obiektu.
2. Wszelkie pozostałe wymagane przepisami informacje szczegółowe dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych osób korzystających z Serwisu i z usług oferowanych przez Spółkę w Obiekcie, zawarte są w stosownych klauzulach informacyjnych oraz Polityce prywatności dostępnych na oficjalnej stronie internetowej Obiektu pod adresem: https://renesans.pl/, a także dla zainteresowanych osób dostępnych do zapoznania się w recepcji Obiektu.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§19
1. Spółka ma prawo wprowadzać zmiany w niniejszym Regulaminie oraz zawieranych na jego podstawie Umowach. Zmiany obowiązują z chwilą aktualizacji w silniku rezerwacyjnym na stronie internetowej z zastrzeżeniem, że Klienta, który dokonał rezerwacji, obowiązuje Regulamin w wersji obowiązującej w dniu akceptacji Regulaminu przez Klienta.
2. Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego w Serwisie oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Użytkownikowi istotnych postanowień umowy o świadczenie Usługi następuje poprzez zawarcie treści Regulaminu w Serwisie.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy polskiego prawa powszechnie obowiązującego.
4. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Konsumenta, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, pierwszeństwo mają te przepisy. Postanowienia umów mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia ustawy o prawach konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy tej ustawy.
5. Prawem właściwym jest prawo polskie, a podstawą wykładni jest Regulamin w języku polskim.
6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 19 kwietnia 2024 roku.
2. Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego w Serwisie oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Użytkownikowi istotnych postanowień umowy o świadczenie Usługi następuje poprzez zawarcie treści Regulaminu w Serwisie.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy polskiego prawa powszechnie obowiązującego.
4. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Konsumenta, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, pierwszeństwo mają te przepisy. Postanowienia umów mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia ustawy o prawach konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy tej ustawy.
5. Prawem właściwym jest prawo polskie, a podstawą wykładni jest Regulamin w języku polskim.
6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 19 kwietnia 2024 roku.